Wednesday 20 August 2014

KURSUS ASAS FOTOGRAFI DI BATU KURAU

BAGI peminat fotografi, jangan lepaskan peluang untuk menghadiri Kursus Asas Fotografi yang akan diadakan pada 6-7 September ini bertempat di Kurau Stone Fishing & Highland Stay. Kursus ini bertujuan untuk mengajar secara asas kepada yang meminati fotografi tapi tidak pernah belajar secara formal.
Tenaga pengajarnya didatangkan khas dari Kuala Lumpur, iaitu Saudara Nazmi dari Nazmi Photography Kuala Lumpur yang berpengalaman 30 tahun dalam dunia fotografi antarabangsa. Saudara Nazmi pernah ke beberapa negara luar seperti Indonesi, Afrika, Belanda dan beberapa tempat yang lain untuk pelbagai acara seperti kursus, pameran dan jemputan khas.

 Nazmi Photography..tenaga pengajar di Kursus Asas Fotografi 
di Batu Kurau pada 6-7 September ini

Add caption


Kursus ini dikenakan bayaran RM70 dan para peserta akan mendapat sehelai T.Shirt Eksklusif, makan pagi, minum petang dan sijil. Peserta adalah terhad dan penganjurnya Semambu Photography Batu Kurau menetapkan jumlah maksima peserta adalah hanya 35-40 orang. Sesiapa yang berminat untuk mendaftar, sila hubungi segera Ismail (017-5267614) atau Syikin (017-4094486)

No comments:

Post a Comment